Ocení svokra wellness pobyt?

Neviem ako vy, ale ja preferujem darčeky na mieru. Žiadne zbytočnosti, na ktoré sadá prach, nepraktické milé pozornosti, ktoré obdarovaný len zatvorí do skrine. Kamarátky rada obdarúvam bižutériou, oblečením či kozmetickými balíčkami. Minule som však od môjho partnera dostala za úlohu kúpiť darček svokre. Takto som si poradila ja.

Moja svokra nie je veľká cestovateľka, dlhé trasy jej robia problémy, limit na lietanie má stanovený na dve hodiny, ďalej nejde, ani keby mala všetko ultra all inclusive zadarmo. Keďže mala okrúhle narodeniny, chceli sme ju s mužom prekvapiť niečím originálnym a dopriať jej trochu príjemného oddychu v krásnom prostredí. Prosto nejaký pobytový balíček, z ktorého by sa tešila a na ktorý by sama od seba nešla.

Okrem limitujúceho výberu destinácie sme však boli obmedzení aj výberom zahraničnej destinácie kvôli jazykovej bariére.  Na poslednom wellness pobyte, ktorý si sama zakúpila cez zľavový portál, odcestovala s kamarátkou a síce si nevybrali to najdrahšie, čo oná lokalita ponúkala, trochu ohŕňali s priateľkou nosom nad servisom a zariadením izieb. Vedela som, že ani na tomto nemôžem v žiadnom prípade pohorieť.

Vyhrala dovolenka na Slovensku

Začala som gúgliť. Najprv som premýšľala, ktorým smerom ju vyslať, aby bola spokojná. Nakoniec sme sa s mužom zhodli, že najistejšie bude Slovensko, kde sa bez problémov dohovorí, všetko nájde a nebude v strese, keby sa náhodou niečo prihodilo. Oukej, ale isto mi dáte za pravdu, že Slovensko je dosť široký pojem. Cieľovú destináciu bolo potrebné zúžiť. Keďže svokra žije v malom mestečku, kde jej robia spoločnosť najmä vysadené paradajky na záhrade, susedov kikiríkajúci kohút či jej milovaná fenka, no v posledných rokoch aj rozostavané novostavby naproti cez cestu, vedela som, že ocení pokoj a ticho. Žiadne búracie stroje, ruch mesta, trúbenie, prosto len čvirikanie vtákov, nemé hory a dokonalý výhľad.

Nie sú Tatry „otrepané“?

Milujem Oravu, okolie Terchovej, takže túru smerom na Veľký Rozsutec by som mojej svokre dopriala ihneď. Keďže však má problémy s kolenami, takýto výlet som tiež naplánovať nemohla. Nakoniec som našla presne to, čo som potrebovala. K okrúhlemu jubileu sme pre svokru vybrali špičkové ubytovanie v čarovnej prírode, s tradíciu, s možnosťou nenáročných prechádzok v okolí a výbornou dostupnosťou. Náš výber vyhral luxusný hotel Grand v Tatrách.

Tatry, či už tie Vysoké alebo Nízke, sú pre nás Slovákov národným symbolom. Napriek tomu, že my  bývame ďaleko, každé leto si s rodinou nájdeme čas na návštevu našich veľhôr. Preto sa mi unikátnosť regiónu spolu s požiadavkou vybrať pobytový balíček ihneď zapáčila. Priklonila som sa nakoniec k Nízkym Tatrám a obľúbenému stredisku Jasná, keďže ide o lokalitu s celoročnou prevádzkou a dokáže zaujať tak mladých, ako aj starších.

Čo podniknúť v Nízkych Tatrách?

Som si istá, že svokra ocení ubytovanie takmer na úpätí známej zjazdovky. Na Chopok vypínajúci sa nad hotelom sa dá vyviezť tak v zime, ako aj v lete, takže na kávu a koláčik do známej reštaurácie Rotunda sa svokra môže pohodlne vyviezť lanovkou a nádherný zážitok z hôr bude mať zaručený aj napriek boľavým kolenám. Pohľad na okolité štíty pri slnečnej oblohe a čerstvý tatranský vzduch sú dokonalou harmóniou pre každú myseľ i telo. Len si spomeniem na našu poslednú rodinnú lyžovačku a azúro, na ktoré sme mali šťastie, a mám chuť sadnúť do auta a vybrať sa na Chopok hneď teraz.

Národný park Nízke Tatry ponúka množstvo turistických chodníčkov rozličných obtiažností, komplex Demänovských jaskýň zaujme aj počas opakovanej návštevy.  Demänovská jaskyňa slobody či Demänovská ľadová jaskyňa môžu byť tým pravým osviežením v sparných letných dňoch. Prostredie Liptovskej Mary je zase prekrásne na kúpanie a oddych pri vode, svoje čaro a najmä jedinečný pokoj servíruje aj dedinka Vlkolínec alebo Pribylina.

Rafting či surfovanie moja svokra skúšať určite nebude, ale možno člnkovanie po hladine Liptovskej Mary by zvládla. Ak by mala chuť na bezpečné kúpanie aj s atrakciami, môže zájsť do Bešeňovej či Tatralandie. Myslím, že destináciu sme jej vybrali dostačujúcu 🙂

Svokra miluje vodu

Čisté, elegantné línie hotela a jeho nezameniteľná poloha určite ponúknu aj mame zhýčkanej komfortom dostatok pohodlia a verím, že toto prostredie urobí dojem aj na jej priateľku či kohokoľvek, koho vezme so sebou.

Moja svokra je veľká milovníčka plávania, víriviek a spa procedúr, preto sme pri výbere hotela prihliadali aj na wellness a spa vybavenie. Štvorhviezdičkový hotel Grand v Jasnej má svoje dokonale vybavené wellness centrum, kde svokra nájde okrem relaxačného bazéna s masážnymi tryskami aj časť v exteriéri, kde sú vírivky aj sauny. To určite ocení. Vstup do wellness centra je pre hotelových hostí grátis, čomu sme sa s mužom hneď potešili, a preto sme svokre ešte dokúpili ako prekvapenie medovo-detoxikačnú masáž. Už teraz som zvedavá, čo na to všetko bude hovoriť!

Aj ja chcem ísť do Grandu!

Keď som si telefonicky preverovala dostupnosť ubytovania, recepčná ma tak opantala rečami o prostredí a hoteli, že som vyriekla svoje klasické: Aj ja chcem! Nezabudla spomenúť čerstvý tatranský vzduch a hlavne čarovný výhľad na ihličnany vôkol. Presvedčila ma už len tónom hlasu, živo som si to vedela predstaviť a vážne uvažujem, že po svokre zavítame do Jasnej aj my s rodinou. Alebo poviem šéfovi, že sme dlho nemali nejaký teambuilding. Zamilovala som sa už na samotné počutie 🙂

Pridaj komentár

